Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Jak odkręcić śruby zabezpieczające

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Jak odkręcić śruby zabezpieczające

    Wielkie dzięki za sugestie, alarm będzie fabryczny. Cena mojego Ambitiona to 65.500 z alarmem oczywiście, metalikiem, climatronickiem, radiem Swing, zapasowym kołem, no i dywanikami. W momencie zamawiania lepszej oferty nie znalazłem. Warunek jeden trzeba, brać w kredycie, takie są wymogi w Superauto24, no ale współpracują z pięcioma bankami i symulacja, jaką mi zrobili bije na głowę Volkswagen Bank, więcej szczegółów podam po finalizacji.

  • #2
    [O1] Jak odkręcić śruby zabezpieczające

    Witam
    Pech mnie dosięgnął i zgubiłem oryginalny adapter do śrub zabezpieczających alufelgi. Mam teraz problem z kupnem nowego bo nie da się raczej i nie mogę wymienić kół na zimowe, już nie mówiąc co gdybym złapał kapcia. Macie jakiś patent żeby je odkręcić i wymienić. Może jednak da się dokupić. W serwisie powiedzieli ze CHYBA trzeba będzie wiercić i oczywiście zaprosili mnie na wizytę.

    Komentarz


    • #3
      hehe wiecić :szeroki_usmiech dobre możesz podjechać do jakiegoś warsztatu co ma migomat a oni już to załatwią.

      Komentarz


      • #4
        Wbicie na siłę imbusa powinno rozwiązać problem wiem bo miałem podobnie
        ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
        http://www.bunkry.pl/pl/index.html
        a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
        http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
        Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

        Komentarz


        • #5
          tomus7, wszystko zależy jakie kolega ma śruby

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez tom2212
            tomus7, wszystko zależy jakie kolega ma śruby
            no tak ja miałem wiloklin :wink:
            ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
            http://www.bunkry.pl/pl/index.html
            a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
            http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
            Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

            Komentarz


            • #7
              kozak13, podjedź do wulkanizatora oni prawie wszyscy mają specjalne nabijane na złodziejkę nasadki góra 4 dyszki i po kłopocie, odkręcą bez problemu, sam przez to przechodziłem

              Komentarz


              • #8
                jak masz oryginaly i nr klucza to w serwisie zamowisz taka nakladke
                Skoda Forever jednak
                Vw Golf I II III
                Opel Omega C
                Peugeot 206 HDi
                Vw Golf V 1,9 tdi 90 koni
                Citroen C5 2.0 Hdi Audi A8 2001 D2 3.3 TDi
                Skoda Octavia II 2005 elegance kombi
                Skoda Octavia II 2009 FL 1.9 TDi
                VW Golf VI 2011 1.6 Tdi
                Skoda Octavia II FL RS kombi

                Komentarz


                • #9
                  Sprawdź może ktoś znajomy ma taki patent
                  nasadka
                  wtedy obyłoby się bez spawania.

                  Komentarz


                  • #10
                    Jedz do ASO, maja taki zestaw i odkreca

                    Wiem, bo kiedys potrzebowalem kupic wlasnie to brakujace zabezpieczenie :diabelski_usmiech
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz


                    • #11
                      Sprawa rozwiązana. Zrobiłem jak koledzy polecili, czyli odwiedziłem pierwszą lepszą wulkanizację i tam mając zestaw takich właśnie nakładek jak mi zginęła odkręcili i wymienili. Całość z nowymi śrubami 5 dyszek.
                      Swoją drogą serwis podszedł do tematu śmiesznie bo kazali rozwiercać śruby oczywiście u siebie twierdząc, że nie dokupi sie takich zabezpieczeń.
                      Pozdrawiam i przypominam wszystkim pilnujcie swoich nakładek

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez kozak13
                        Swoją drogą serwis podszedł do tematu śmiesznie bo kazali rozwiercać śruby oczywiście u siebie twierdząc, że nie dokupi sie takich zabezpieczeń.
                        masakra... , wszystko się załamuje... , chodzi o ASO SKODY :?:
                        toż to się do telewizji nadaje... :twisted:
                        a przynajmniej do jakiegoś liściku do SAP-u
                        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                        GVI 1.4TSI
                        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                        Komentarz


                        • #13
                          kozak13, zależy jakie masz sruby i jak mocno zostały dokręcone, u mnie wulkanizator dojebał wszystkie sruby tak samo mocno więc jak chciałem odręcić to przy pierwszej próbie koronka z nasadki poszła sie jebać, próby przyspawania migomatem też nie zdawały egzaminu, wkońcu sie wqrwiłem i zawiozłem auto do wulkanizatora który przyczynił się do tego, poradził sobie ze srubami spawając nakrętki do śrub a następnie próbując je odkręcić, tak więc już nigdy nie założe śrub zabiezpieczających, to nie te czasy gdzie auta na zegłach sie zostawia...
                          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez piramida
                            przy pierwszej próbie koronka z nasadki poszła sie jebać,
                            bo to słaby materiał był ... :szeroki_usmiech

                            Zamieszczone przez piramida
                            oradził sobie ze srubami spawając nakrętki do śrub a następnie próbując je odkręcić
                            najprostszy sposób , przy alu troszku niebezpieczny.. :szeroki_usmiech

                            Zamieszczone przez piramida
                            to nie te czasy gdzie auta na zegłach sie zostawia...
                            na zegłach to i ja juz dawno nie widziałem , ale na cegłach to około roku temu ostatnio.. :wink:
                            O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                            GVI 1.4TSI
                            LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                            tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                            Komentarz


                            • #15
                              Sory za odgrzewanie kotleta ale nie chcę nowego tematu zakładać bo i po co skoro jest taki
                              Ja ma uszkodzoną nasadkę.
                              Znalazłem gdzieś w necie coś takiego. Da rade tym odkręcić śruby zabezpieczające?
                              Czy może lepiej coś takiego .
                              Michał
                              Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas
                              Potrzebujesz alarmu w domu/biurze? Pisz PW

                              Komentarz


                              • #16
                                cbool10, nie mam jak zobaczyc tych linkow, bo z tel teraz pisze. ale ponad miesiac temu na wulkanizacji spier....mi srube zabezpieczajaca, a ze mialem alufelge to chcialem to usunac "bezboleslnie" . sa takie specjalne tulejki, ktore sie nabija na srube zabezpieczajaca - ta tulejka od srodka ma takie "zadry" ktore wcinaja sie w srube, a pozniej pneumatem sie odkreca - czas roboty ok 1 min
                                Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez piotrek_os
                                  sa takie specjalne tulejki, ktore sie nabija na srube zabezpieczajaca
                                  A wiesz może jak to się nazywa?
                                  Michał
                                  Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas
                                  Potrzebujesz alarmu w domu/biurze? Pisz PW

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Niestety nie.
                                    Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      To moze jest ktos kto wie jak to sie nazywa ewentualnie czy komus sie udalo z uzyciem tych wykretakow.
                                      Jest to dosyc pilne bo musze zimowki zalozyc
                                      Michał
                                      Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas
                                      Potrzebujesz alarmu w domu/biurze? Pisz PW

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez cbool10
                                        Jest to dosyc pilne bo musze zimowki zalozyc
                                        daj 5-taka na tace żebyś kapacia nie złapał. Ja po przygodzie z tą jedna śruba złodzejka wypier..... 3 nastepne odrazu.

                                        [ Dodano: Nie 15 Gru, 13 11:30 ]
                                        Stránka nenalezena - uni-max.pl czymś bardzo podobnym mi wykrecali.

                                        Podjedz na wulkanizacje, do mechaników i popytaj, bo mnie kosztowało to 10 zł A u pierwszego mechanika ok 5 godzin pracy....., bo chciał rozwieracać.
                                        Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez piotrek_os
                                          http://www.uni-max.com.pl...dzonych-srub/d/ czymś bardzo podobnym mi wykrecali.
                                          Tylko czy coś takiego złapie okrągły łeb śruby?
                                          Michał
                                          Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas
                                          Potrzebujesz alarmu w domu/biurze? Pisz PW

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez cbool10
                                            Zamieszczone przez piotrek_os
                                            http://www.uni-max.com.pl...dzonych-srub/d/ czymś bardzo podobnym mi wykrecali.
                                            Tylko czy coś takiego złapie okrągły łeb śruby?
                                            ja miałem ori śruby skodowkie - nabijasz to na śrube i w śrubie robią się "zadry"
                                            Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez piotrek_os
                                              Zamieszczone przez cbool10
                                              Zamieszczone przez piotrek_os
                                              http://www.uni-max.com.pl...dzonych-srub/d/ czymś bardzo podobnym mi wykrecali.
                                              Tylko czy coś takiego złapie okrągły łeb śruby?
                                              ja miałem ori śruby skodowkie - nabijasz to na śrube i w śrubie robią się "zadry"
                                              Poza tym nasadka wgryza się w kierunku odkręcania śruby. Czym większy opór stawia śruba, tym bardziej nasadka będzie się w nią wgryzała.
                                              W poprzednim aucie też nie chciało odkręcić się zabezpieczenie przy zmianie na zimówki.
                                              Trochę zabawy u wulkanizatora z tym było. Ostatecznie wspawali się do zabezpieczenia i poszło. Na feldze nawet nie było zbytnio widać śladu. Nie mieli chyba takich nasadek. Bynajmniej nie widziałem. Dobrze że wyszło ze śrubą u wulkanizatora a nie na drodze.
                                              Bo inaczej w trasie to była by lipa niesamowita. Nic innego jak laweta by nie pozostało.
                                              Była O1 AGR

                                              Jest O1FL ALH

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                cbool10,
                                                Zestawy nasadek udarowych do obrobionych śrub - MotoFocus.pl
                                                ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                                                http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                                                a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                                                http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                                                Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Ja w tym roku dokupiłem 4 śruby, a te z zabezpieczeniem wyrzuciłem.

                                                  >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X